|

English version
PEŁNIONE FUNKCJE
WYKSZTAŁCENIE
- Staż naukowy w New York University, Stern School of Business, Marketing Department - 2014
- Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, SGH. Tytuł rozprawy doktorskiej: Budowa portfela klientów z wykorzystaniem Internetu.
- Magister nauk ekonomicznych, SGH
- IV Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Toruniu
OFERTA DYDAKTYCZNA
Wyklady
- Nowe technologie w marketingu (studia magisterskie)
- New technologies in marketing (studia magisterskie , wykład prowadzony w języku angielskim)
- Strategie i modele e-biznesu
- Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych
Seminarium magisterskie
- Marketing internetowy. Zarządzanie wartością klienta. Modele biznesowe. ...
- Brak miejsc na seminarium magisterskim w 2018/2019 r.
ZAINTERESOWANIA BADAWCZE
- Marketing internetowy
- e-commerce, e-biznes
- Zarządzanie wartością klienta
- Zarządzanie marketingowe
- Modele biznesowe
GOOGLE ONLINE MARKETING CHALLENGE
Opiekun naukowy zespołów studenckich biorących udział w konkursie Google Online Marketing Challenge:
NAJWAŻNIEJSZE PUBLIKACJE
Blog o marketingu internetowym i zarządzaniu wartością klienta: doligalski.net Zobacz publikacje: Google Scholar, SSRN, BazEkon, Research Gate, Academia.
Projekty badawcze w toku
2021
- T. Doligalski, M. Goliński, K.Kozłowski (red. nauk.), Disruptive Platforms: Markets, Ecosystems and Monopolists, Routledge 2021.
- T. Doligalski, Platform Canvas. Does the platform business model imply disruption and monopolisation? [w:] T. Doligalski, M. Goliński, K.Kozłowski (red. nauk.), Disruptive Platforms: Markets, Ecosystems and Monopolists, Routledge 2021.
2020
- T. Doligalski, Meta- a nie interdyscyplinarność, [w:] Szlakami geografii ekonomicznej: przestrzeń, instytucje, metodologia. Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Kazimierzowi Kucińskiemu, W. Jagodziński, W. Rakowski (red. nauk.), Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań 2020, s. 369-372.
2018
- T. Doligalski, Internet Business Models in the Consumer Market – a Typological Approach, „Marketing i Rynek”, 12/2018.
- T. Doligalski, Modele biznesu firm internetowych działających na rynku odbiorców indywidualnych — ujęcie typologiczne, „Marketing i Rynek”, 12/2018.
- T. Doligalski, Internet Business Models and Types of Goods Offered, "Journal of Business Models" (2018), Vol. 6, No. 2, pp. 32-36.
2016
2015
- T. Doligalski, Internet-based Customer Value Management. Developing Customer Relationships Online
Springer, Heilderberg 2015
- T. Doligalski, T., Zaborek, P. and Sysko-Romańczuk, S. (2015) Value proposition and firm performance: segmentation of Polish online companies, International Journal of Business Performance Management, Vol. 16, Nos. 2/3, pp.133–148.
- T. Doligalski, E. Tomczyk, Nowcasting New Car Registrations with Google Search Data and Car Manufacturers’ Website Traffic, referat na konferencję 6th EMAC Regional Conference, Wiedeń 2015.
- P. Tomczyk, P. Zaborek, T. Doligalski, Customer Analysis and Firm Performance: Empirical Evidence From The Polish Insurance Market, referat na konferencję 6th EMAC Regional Conference, Wiedeń 2015.
- E. Tomczyk, T. Doligalski, Predicting New Car Registrations: Nowcasting with Google Search and Macroeconomic Data, [w:] Sł. Partycki (red.), E-społeczeństwo w Europie Środkowej i Wschodniej. Teraźniejszość i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo KUL, Lublin 2015, s. 228-236.
2014
- T. Doligalski, Model biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów, [w:] Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm, T.Doligalski (red. nauk.), PWN 2014.
- T. Doligalski, Podejścia do analizy modeli biznesu, [w:] Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm, T.Doligalski (red. nauk.), PWN 2014.
- J. Wójcik, T. Doligalski, Facing Complexity in Online Marketing on Consumer Market, [w:] Advances in Science, Technology, Higher Education and Society in the Conceptual Age: STHESCA, red. T. Marek, AHFE Conference, Kraków 2014.
- T. Doligalski, P. Tomczyk, Customer Analysis: Does It Help to Improve Firm Performance? Research Results from Polish Insurance Market, referat na konferencję 5th EMAC Regional Conference, Katowice 2014.
2013
- T. Doligalski, Social Network Marketing: Customer Value, CRM and Competitive Actions, [w:] A. Ghorbani (ed.), Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends, IGI Global 2013.
- T. Doligalski, J. Wójcik, Marketing Strategies in Conceptual Age, [w:] Science, Technology, Higher Education and Society in the Conceptual Age, T. Marek T., W. Karwowski , J. Kantola (red.), Taylor & Francis, London, New York, 2013.
- P. Zaborek, T. Doligalski, S. Sysko-Romańczuk, Value Creation in E-Business and Financial Performance: Researching Polish Online Companies with Amit and Zott’s Model, paper accepted to 4th EMAC Regional Conference in St. Petersburg, Russia, September 25-27, 2013.
- S. Sysko-Romańczuk, T. Doligalski, P. Zaborek, Modele biznesowe polskich firm internetowych – sposoby i efektywność tworzenia wartości, [w:] Przedsiębiorczość nowych mediów. Analiza modeli biznesowych firm internetowych, I. Hejduk (red.), Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013.
- T. Doligalski, Zarządzania wartością klienta. Próba charakterystyki, „Marketing i Rynek”, 6/2013.
- T. Doligalski, Platformy wielostronne: istota i rozwój relacji z klientami, „e-mentor” nr 1 (48)/2013.
2012
2011
- T. Doligalski, Internet-based innovations of traditional products, [w:] Innovations in Customer Value Creation, B. Dobiegała-Korona, P. Masiukiewicz (red.), Warsaw School of Economics Press, 2011.
- T. Doligalski, A. Waczyńska, Koszty zmiany dostawcy jako determinanta działań w zakresie relacji z klientami, „Handel Wewnętrzny”, listopad-grudzień 2011, cz. 2.
- T. Doligalski, Specyfika rozwoju relacji z klientami na rynkach wielostronnych, Handel Wewnętrzny, listopad-grudzień 2011, cz. 2.
- T. Doligalski, Podejścia do badań lojalności klientów w handlu elektronicznym, „Handel Wewnętrzny” , wrzesień-październik 2011, cz. 2.
- J. Wójcik, T. Doligalski, The Role of Informal Sources of Information in the Polish Consumer Market, „Perspectives on Innovations, Economics & Business", Volume 9, Issue 3, 2011.
- T. Doligalski, Sposoby pozyskiwania klientów i rozwój relacji z klientami, [w:] Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce, red. nauk. B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, Oficyna wydawnicza SGH, 2011.
- T. Doligalski, Kiedy nastąpi Armageddon? W 2060, 2100, a może był w 1957?, „Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", 2/2011(19).
- T. Doligalski, Model zarządzania relacjami z klientami w e-commerce, „Ekonomiczne problemy usług. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", 68/2011, tom 2.
- B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski (praca zbior. pod red. nauk.), Podejścia do zarządzania wartością klienta, „Handel Wewnętrzny”, listopad-grudzień 2011, cz. 2.
- T. Doligalski, Współtworzenie wartości z klientami zorientowane na innych klientów, „e-mentor” nr 1 (38) / 2011.
- T. Doligalski, Internet-Based Customer Portfolio Building, referat na konferencję 10th International Conference Marketing Trends, Paryż, 20-22 stycznia 2011.
2010
- T. Doligalski, Efekty sieciowe a strategie produktowe, „Marketing i Rynek”, 11/2010.
- T. Doligalski, Wartość a rentowność klienta; w: Zarządzanie wartością klienta, red. naukowa B. Dobiegała-Korona, T.Doligalski, Poltext, Warszawa 2010.
- T. Doligalski, Budowa wartości klienta z wykorzystaniem internetu; w: Zarządzanie wartością klienta, red. naukowa B. Dobiegała-Korona, T.Doligalski, Poltext, Warszawa 2010.
- B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, A. Krzepicka, Customer Value Management in Enterprises in Poland. Research Results, referat na konferencję EMAC Regional Conference – Marketing Theory Challenges in Emerging Markets, Uniwersytet Corvinusa w Budapeszcie, 2010.
- T. Doligalski, Strategies of Value Proposition on the Internet, „Perspectives on Innovations, Economics & Business", Volume 5, Issue 2, 2010.
- T. Doligalski, Strategie kształtowania kompozycji wartości dla klienta w Internecie, [w:] Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego (red. Szcz. Figiel), PWE, Warszawa 2010.
2009
- T. Doligalski, Możliwości zastosowania masowej kastomizacji jako usługi internetowej, [w:] Konsument w przestrzeni europejskiej (red. A. Dąbrowska, I. Ozimek), Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa 2009.
- T. Doligalski, Sposoby konkurowanie o klientów; w: Zarządzanie wartością klienta w polskich przedsiębiorstwach, badania własne KNoP, Warszawa 2009.
- T. Doligalski, Współtworzenie wartości z klientami w świetle budowy wartości firmy, badania statutowe KNoP, Warszawa 2009.
- T. Doligalski, Sposoby budowy zaufania klientów do firmy w Internecie; w: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców, red. naukowa L. Garbarski, J. Tkaczyk, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009.
- T. Doligalski, Relacja z klientem z wykorzystaniem internetu w świetle migracji wartości; w: Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, praca zbiorowa pod red. nauk. B. Dobiegała-Korona, Wydawnictwa Profesjonalne PWN, 2009.
- T. Doligalski, Społeczne uwarunkowania marketingu w internecie i e-biznesu, „e-mentor”, styczeń 2009.
2000-2008
 |
B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, B. Korona Konkurowanie o klienta e-marketingiem Difin, 2004 Liczba stron: 215 ISBN: 83-7251-397-X
|
- T. Doligalski, Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości, badania statutowe w ramach tematu badawczego: Migracja kapitału w globalnej gospodarce a kreowanie wartości przedsiębiorstw w Polsce w sektorach naukochłonnych, KNoP, 2008.
- T. Doligalski, Rozwój relacji z klientami z wykorzystaniem Internetu w kontekście budowy wartości firmy, badania statutowe KNOP, 2007. (Zobacz: wnioski z badań - Księgarnie internetowe, sklepy AGD i sklepy komputerowe w kontekście budowy portfela klientów)
- T. Doligalski, Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu w polskich przedsiębiorstwach, badania statutowe KNOP, 2006.
- T. Doligalski, Czym się różni przedsięwzięcie e-biznesowe od tradycyjnego w zakresie relacji z klientami, „e-mentor”, czerwiec 2006.
- T. Doligalski, Wiedza jako kreator wartości w relacjach z klientami z wykorzystaniem Internetu, badania statutowe KNOP, 2005.
- T. Doligalski, Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny; w: Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa, red. nauk. B. Dobiegała-Korona i A. Herman, Difin, 2005).
- T. Doligalski, Wartość relacji z klientami; w: Metody wyceny spółki. Perspektywa klienta i inwestora, red. nauk. M. Panfil i A. Szablewski, Poltext, Warszawa 2005.
- T. Doligalski, Funkcje strony internetowej, „Marketing w Praktyce”, 08/2004.
- T. Doligalski, Innowacyjne pchły i konserwatywne słonie, Biznesnet.pl, 03/2003.
- T. Doligalski, Klient na celowniku innowacji, badania statutowe IFGN, 2002.
- T. Doligalski, Jak zbudować serwis produktowy?, Biznesnet.pl, 02/2002.
- T. Doligalski, Dlaczego cyberbranding?, „Brief”, 04/2001.
- C. Butler, Tajniki Value at Risk, K.E .Liber, 2000 (tłumaczenie).
HOBBY Chwilowo brak
KONTAKT e-mail: tdolig#sgh.waw.pl (zamiast # wstaw @) |
|
|
|
|
|
|