Informacja dotycząca subwencji na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego w KES
Ogólne zasady składania wniosków
1. Wnioskodawca
każdorazowo pobiera wniosek ze strony (formularze wniosków należy
zapisać na dysk i otworzyć w programie Acrobat Reader. Otwieranie formularza w
przeglądarce internetowej może skutkować niezapisaniem się wpisanego tekstu lub
problemami z formatowaniem tekstu!). Po uzupełnieniu wszystkich pól, wniosek
powinien zostać zamieszczony w systemie EZD i zaakceptowany przez Wnioskodawcę,
a następnie przekazany do sekretariatu jednostki. Po sprawdzeniu prawidłowości
wypełnienia wniosku Sekretarka jednostki udostępnia wniosek do akceptacji
bezpośredniego przełożonego Wnioskodawcy. Po akceptacji przekazuje do biura
Kolegium na konto pani Katarzyny Bojarskiej.
2. Proszę zwrócić uwagę na to, że wskazanie kursorem myszki
pola w formularzu wyświetli informację o tym, co należy wpisać w dane pole
formularza.
3. Wszelkie
dodatkowe informacje (nie uwzględnione we wniosku) należy umieszczać w notatce.
Notatka musi zostać zaakceptowana przez Wnioskodawcę.
4. Wnioski
powinny być składane do Biura KE-S przez sekretariat jednostki na około (nie
wcześniej i nie później) miesiąc przed terminem płatności, wyłącznie w systemie
EZD.
5. Dopuszczalne
są skany wniosków – w tym przypadku procedowanie w EZD rozpoczyna sekretariat
jednostki.
6. Wszystkie
koszulki kierowane do decyzji Pana Dziekana, powinny najpierw trafić do biura
KE-S na konto pani Katarzyny Bojarskiej.
Wnioski:
Wnioski powinny być składane na miesiąc przed terminem płatności.
Oświadczenie do wniosku, które należy złożyć, jeśli wydawcą publikacji jest Oficyna Wydawnicza SGH
Sprawozdanie:
Sprawozdanie powinno być złożone w ciągu 7 dni od zakończenia zdarzenia lub niezwłocznie, jeśli będzie wiadomo, że przyznane środki nie zostaną wykorzystane.
Do sprawozdania należy dołączyć:
1. W przypadku publikacji książkowej/rozdziału w książce - kserokopia okładki i spisu treści
2. W przypadku publikacji w czasopiśmie naukowym - artykuł, kserokopia okładki i spisu treści, lub w przypadku publikacji on-line - artykuł (w sprawozdaniu należy podać, że artykuł jest w formie on-line i dołączyć link do strony czasopisma z artykułem)
3. W przypadku udziału w konferencji - program konferencji, prezentowany referat
4. W pozostałych przypadkach należy dołączyć materiały dotyczące sprawozdawanego wydarzenia np. tekst do tłumaczenia, tekst do redakcji językowej (proofreading) itp.