Nagrody:
2000: Nagroda indywidualna Rektora SGH stopnia drugiego za osiągnięcia w
dziedzinie naukowej za rozprawę doktorską: Psychologiczne, kulturowe i
społeczne aspekty reklamy,
2000: Nagroda zespołowa Rektora SGH stopnia pierwszego za osiągnięcia w
dziedzinie dydaktycznej za podręcznik: J. Polakowska-Kujawa (red.), Socjologia
ogólna. Wybrane problemy, (udział własny 5%)
2001: Nagroda indywidualna Rektora SGH stopnia pierwszego za osiągnięcia w
dziedzinie dydaktycznej za podręcznik: Reklama. Socjotechnika oddziaływania
2008: Nagroda indywidualna Rektora SGH stopnia pierwszego w dziedzinie
dydaktycznej
2012: Nagroda indywidualna Rektora SGH stopnia pierwszego za osiągnięcia w
dziedzinie dydaktycznej
2016: Nagroda Rektora SGH zbiorowa I stopnia za osiągnięcia w działalności naukowej, za książkę: Zarządzanie progresywne zdrowiem. Kierunki, strategie, metody, pod red. dr hab. Violetty Korporowicz
2018: Nagroda Rektora SGH II stopnia (zbiorowa) za
organizację konferencji o zasięgu krajowym
2018: Nagroda Rektora SGH III stopnia (indywidualna) za autorstwo podręcznika oraz zaangażowanie w prowadzenie
wykładów popularno-naukowych, za podręcznik A.
Kozłowska, R. Piłka (rozdział IX), Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja
A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy, WSiP, Warszawa
1917, wydanie I i II, ss.336; zajęcia warsztatowe z dziećmi w wieku szkolnym
(szkoła podstawowa) w ramach programu edukacyjnego "Mały Geniusz" -
Inteligencja finansowa, Jak działa reklama?