Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy : horacy_debowski_projekty
KES - Katedra Socjologii Ekonomicznej - Skład osobowy
 

 mgr horacy dębowski. projekty

 

Debowski, H & Reegard, K. (2020), Exit, voice or loyalty? VET stakeholders’ response to large scale skilled emigration from Poland, International Journal for Research in Vocational Education and Training, forthcoming.

 

Dębowski, H., & Stęchły, W. (2019). Kształcenie dla przyszłości a kompetencje przekrojowe, [w:] E. Chmielecka, N. Kraśniewska, Edukacja dla przyszłości - jakość kształcenia, Fundacja Rektorów Polskich, Warszawa.

 

Murphy, A., & Dębowski, H. (2018). Is Higher Education Ambivalent Towards Inclusion of Non-Formal Qualifications in National Qualifications Frameworks (NQFs)?. In European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies (pp. 547-568). Springer, Cham.

 

Dębowski, H., Sławiński, S., Walicka, S., Poczmańska, A., & Przybylska, B. (2018). Proposed models of including non-formal sector qualifications in National Qualifications. Educational Research Institute, Warsaw.

 

Danowska-Florczyk, E., Debowski, H., Lasota, M., Poczmansksa, A., Przybylska, B., & Slawinski, S. (2018). The Challenge of Adapting Existing Qualifications for Inclusion in the NQF: Lessons Learned from the Twinning Project in Macedonia. Level 3, 14(1).

 

Grzanka, D. I., Bartkowiak, G., Dębowski, H., Erkol, A., Fazlagić, J., Kaczmarek, M., ... & Elantowska, J. (2018). Szkoła dla innowatora: kształtowanie kompetencji proinnowacyjnych. Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Warszawa.

 

Dębowski, H., & Stęchły, W. (2015). Implementing ECVET principles. Reforming Poland’s vocational education and training through learning outcomes based curricula and assessment. Warsaw Forum of Economic Sociology (Vol. 6, No. 12, pp. 57-88).

 

Sławiński, S., Dębowski, H., Chłoń-Domińczak, A., Kraśniewski, A., Pierwieniecka, R., Stęchły, W., & Ziewiec, G. (2013). Referencing Report. Referencing the Polish Qualifications Framework for Lifelong Learning to the European Qualifications Framework. Educational Research Institute, Warsaw.

 
 

052819 — kopia — kopia(1).png