RADA NAUKOWA KONFERENCJI
- prof. dr hab. Katarzyna Żukrowska - przewodnicząca Rady Naukowej Konferencji
prof. dr hab. Anna Zorska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
dr hab., prof. SGH Małgorzata Molęda-Zdziech, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
dr hab., prof. SGH Izabela Zawiślińska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
Prof. dr hab. Krzysztof Wach, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
Prof. Dr. Frank Hälsig, University of Applied Sciences in Saarbrücken, NIEMCY,
Prof. dr. Doris Kiendl-Wendner, Institute of International Marketing, AUSTRIA,
Prof. Dr. Juan J. Jiménez Moreno, Castilla-La Mancha University, HISZPANIA,
Prof. dr hab. Elena Horska, Slovak University of Agriculture in Nitra, Department of Marketing, SLOVAKIA,
Prof. UK dr hab. Anna Pilková, Comenius University of Bratislava, Bratislava, SŁOWACJA,
Dr hab. Josef Taušer, University of Economics in Prague, Department of Internatinal Trade, CZECH REPUBLIC,
Prof. UZ dr hab. Blaženka Knežević, University of Zagreb, Faculty of Economics, Department of Trade, CROATIA,
RADA ORGANIZACYJNA KONFERENCJI
koordynatorzy:
- dr hab. Agnieszka Domańska
- dr A.Anetta Janowska
- dr Roman Wosiek
dr Joanna Stryjek
dr Radosław Malik
dr Marta Pachocka
- mgr Katarzyna Michalik-Jaworska - Sekretarz Konferencji