Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Strategie marek detalistów a strategie marek producentów

2015-06-11 kategoria: konferencja warsztat panel 

Konferencja ma na celu wymianę wiedzy na temat wyników badań oraz praktycznych doświadczeń z zakresu zarządzania markami producentów i zarządzania markami detalistów między przedstawicielami kadry akademickiej i doktorantów oraz praktykami z sieci detalicznych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm doradczych, agencji reklamowych i innych instytucji.

Konferencja podzielona jest na dwie części:

08.10.2015 r. - konferencja naukowa

09.10.2015 r. - warsztaty metodologiczne dla doktorantów


Program konferencji obejmuje następujące panele tematyczne:

Panel 1.: Marki producentów a marki sieci detalicznych na rynku międzynarodowym, krajowym i na rynkach lokalnych: konkurencja, kooperacja, kooperencja czy koegzystencja.

Panel 2.: Nowe technologie a zmiany strategii marek producentów i detalistów.

Panel 3.: Zarządzanie kategorią w strategiach detalistów i producentów.

Panel 4.: Zarządzanie marką producentów a zarządzanie marką detalistów: uwarunkowania i wyzwania- panel dla doktorantów połączony z warsztatem metodologicznym.​


Strona konferencji: www.sgh.waw.pl/strategiemarek 

Archiwum

 
 
 

 Wydarzenia