Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy : Teresa Dudzik
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Skład osobowy
 

 dr Teresa Dudzik

 


Kontakt
e-mail: tdudzi (w domenie sgh.waw.pl), Teresa.Dudzik (w domenie sgh.waw.pl)
adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa
(budynek M, parter)
telefon: 22 564 86 84.

Zainteresowania naukowe

  • •marketing
  • zarządzanie marketingiem w sferze kultury
  • zarządzanie zakupami przedsiębiorstw
  • międzynarodowe transakcje gospodarcze
  • modele biznesu przedsiębiorstw

Działalność naukowa i organizacyjna

  • Członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej
  • Prodziekan Studium Dyplomowego w kadencji 2002-2005 i 2005-2008
  • Redaktor naczelna miesięcznika Gospodarka Materiałowa i Logistyka wyd. PWE (od 1999 r.)

Wybrane publikacje

  • Modele biznesu polskich przedsiębiorstw
    współautorzy: Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Marzanna Witek-Hajduk,
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2008
  • Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw
    w: Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania, instrumenty, tendencje, red. naukowa Elżbiety Duliniec,
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa, 2007
  • Typologia modeli biznesu
    współautor: M. Witek-Hajduk, Gospodarka Materiałowa i Logistyka, nr 9/2007
  • Modele biznesu – moda czy nowa koncepcja zarządzania?
    współautor: M.Witek-Hajduk, w: Wspólna Europa. Tworzenie wartości przedsiębiorstwa na rynku Unii Europejskiej,
    red.: H. Brdulak, E. Duliniec, T. Gołębiowski, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2007
  • Outsourcing zakupów
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 1/2005
  • Logistyka igrzysk olimpijskich
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka nr 9/2004
  • Konsorcja zakupowe
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka,  nr 11/2003
  • Kształtowanie cen
    Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym
    w: Marketing na rynku instytucjonalnym. Praca zbiorowa pod red. T. Gołębiowskiego, PWE, Warszawa, 2003.  
  • Decyzje marketingowe dotyczące ceny
    Marketing zakupów
    w: Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie. Praca zbiorowa pod red. J. Mazur, Difin, Warszawa, 2002
  • Strategie zakupowe
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka, nr 1/2002