Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Publikacje : Publikacje – Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Publikacje
 

 Publikacje

 
 

Publikacje 2020.jpg
Publikacje2019a.jpg
Publikacje 2017a.jpg
Publikacje 2017b.jpg
Publikacje 2016a.jpg
Publikacje 2010.jpg


 
 

 Mirońska, D.

 
​​

  Dominika Mirońska, (2016). Relacje z interesariuszami organizacji non profit z perspektywy marketingowej. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.


2016.książka.Relacje z interesariuszami organizacji non profit.pdfRelacje z interesariuszami organizacji non profit.pdf

​​
 
 

 ​Sznajder, A.

 
​​
2014.Sznajder.a.jpg


 
 Andrzej Sznajder, (2014). Technologie mobilne w marketingu. Warszawa: Wolters Kluwer business.

 
 

 English version

 
 

 Kobieta i biznes

 
Kobieta_i_Biznes_1.jpg
 

Czasopismo naukowe poświęcone zagadnieniom roli i pozycji kobiet w życiu gospodarczym w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

​ 
 

 International Journal of Management and Economics

 
IJMEramka2.jpg 

Czasopismo naukowe wydawane ​w j. angielskim, w których zamieszczane są artykuły informujące o wynikach prowadzonych badań i studiów oraz materiały z konferencji naukowych.