Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Katedra Marketingu Międzynarodowego : Katedra Marketingu Międzynarodowego | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Katedra Marketingu Międzynarodowego
 

 Katedra Marketingu Międzynarodowego

 
Katedra Marketingu Międzynarodowego zajmuje się  problematyką marketingu i przedsiębiorczości międzynarodowej, szeroko rozumianą problematyką internacjonalizacji przedsiębiorstw, w tym projektami ekspansji międzynarodowej i międzynarodowymi transakcjami gospodarczymi. Zespół Katedry realizuje grant badawczy NCN „Opus” dotyczący marketingu międzynarodowego MSP (dostępny TUTAJ​) oraz uczestniczy w kilku międzynarodowych projektach dydaktycznych. W ramach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na SGH pracownicy prowadzą zajęcia dydaktyczne na kierunkach „Global Business”, „Finance and Governance”, „Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze”, „International Business”, „Zarządzanie” oraz na studiach podyplomowych i doktoranckich w SGH.

SKŁAD OSOBOWY

Skład osobowy Menu składnika Web Part 
Kierownik Katedry: dr hab. Izabela Kowalik, prof. SGH

dr hab. Ewa Baranowska-Prokop, prof. SGH

dr hab. Lidia Danik, prof. SGH
 
dr hab. Dominika Mirońska, prof. SGH

dr hab. Tomasz Sikora​prof. SGH


 
Z Katedrą współpracują:
 
prof. dr hab. Elżbieta Duliniec
 
 
 

 English version

 
​                Flaga.Ang.png
 

 Kierownik jednostki

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.