|
Adiunkt w Zakładzie Zachowań Organizacyjnych
Instytut Kapitału Ludzkiego
Obszary badawcze:
- rozwój i dobrostan pracowników
- digitalizacja w procesach rozwojowych
- nowoczesne metody i narzędzia rozwoju pracowników
- kreatywność
- komunikacja i relacje w zespołach
- neuroedukacja
- lifelong learning
- metodyka kształcenia
Wybrane publikacje:
- Mikołajczyk K., Technologie informatyczne a dobrostan pracowników – wyzwania i zagrożenia, [w:] D. Molek-Winiarska (red.), „Organizacje w obliczu wyzwań społeczno-technologicznych. Wybrane problemy praktyk HR”, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław 2020. ISBN 978-83-7695-817-0; 1-71
- Mikołajczyk K., Innowacyjne metody rozwoju pracowników, [w:] J. Cewińska, A. Krejer-Nowecka, S. Winch „Zarządzanie kapitałem ludzkim – wyzwania”, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2020. ISBN 978-83-8030-369-0; 1-548
- Mikołajczyk K., Work-Life Enrichment as an Important Element of Sustainable Human Capital Development, „Edukacja Ekonomistów i Menedżerów” 56(2), 2020. DOI: 10.5604/EEIM.2020.56.4
- Mikołajczyk K., Lifelong learning. Dlaczego warto uczyć się przez całe życie?, „Gazeta SGH”, październik 2020. https://gazeta.sgh.waw.pl/?q=po-prostu-ekonomia/lifelong-learning-dlaczego-warto-uczyc-sie-przez-cale-zycie
- Mikołajczyk K., VR w edukacji – subiektywny przegląd możliwości, „e-mentor” 2 (79), 2019.
- Mikołajczyk K., Rola internetu w upowszechnianiu edukacji dorosłych, [w:] „Przestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce”, Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, 2018.
- Mikołajczyk K., Pietraszek K., Analiza sposobu wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia przez nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, „Studia Dydaktyczne” 24-25/2013, ISSN 1230 – 1760, Płock 2013.
- Mikołajczyk K., Specyfika procesu dydaktycznego w e-learningu na przykładzie wykładów online w SGH, [w:]. M. Dąbrowski, M. Zając (red.), „E-learning – narzędzia i praktyka”, FPAKE, Warszawa 2012.
- Mikołajczyk K., Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia, „e-mentor” 2(39), grudzień 2011.
- Mikołajczyk K., Optymalizacja szkoleń komplementarnych – ujęcie systemowe, „Rocznik Andragogiczny 2009”, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa - Toruń 2010.
- Mikołajczyk K., Neczaj R., E-learning jako efektywny sposób kształcenia na odległość, [w:] Edukacja Ustawiczna - Idee i Doświadczenia, A. Frąckowiak, Z. P. Kruszewski, J. Półturzycki, A. Wesołowska (red.), Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku - Wydawnictwo Naukowe Novum, Płock 2010.
- Mikołajczyk K., Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych, „e-mentor” 4(31), kwiecień 2009.
- Mikołajczyk K., Różnorodność form procesu dydaktycznego z zastosowaniem blended learning, [w:] „Płockie Studia Dydaktyczne” Tom 21, Płock 2009.
- Mikołajczyk K., Kształcenie ustawiczne - od koncepcji do praktyki [w:] Zbigniew Kruszewski (red.), „Możliwości i ograniczenia kształcenia ustawicznego”. Studium monograficzne, Towarzystwo Naukowe Płockie, Płock 2008.
Zajęcia dydaktyczne
Studia licencjackie:
- 136380 Trening ograniczania stresu
Studia magisterskie::
- 236570-1209 - Emisja głosu
- 234239-1209 - Nowoczesne formy i narzędzia rozwoju pracowników (e-learning)
- 235880-1209 - Trening komunikacji menedżerskiej i handlowej
- 224590-1209 - Trening pracy zespołowej i wykorzystania narzędzi menedżerskich przez pracowników
- 236930-1209 - Pedagogika
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=pl&user=bIQJqA0AAAAJ |
|
|
|
|
|
|