W ramach dydaktyki dla studiów licencjackich i magisterskich, pracownicy naukowo-dydaktyczni Zakładu oferują szereg przedmiotów związanych przede wszystkim z różnymi zagadnieniami z zakresu zarządzania.
Poniżej prezentujemy ofertę pracowników Zakładu w zakresie przedmiotów i seminariów na rok akademicki 2019/2020:
prof. dr hab. Krystyna Poznańska
Tematyka badań własnych:
Innowacyjność przedsiębiorstw. Strategie rozwoju i
konkurencji przedsiębiorstw, w szczególność małych i średnich przedsiębiorstw. Analiza strategiczna. Transfer wiedzy i technologii. Współpraca z podmiotami
zewnętrznymi.
Oferta dydaktyczna:
137060-0469 Małe i
średnie przedsiębiorstwa w Unii Europejskiej
120360-0469 Nauka o
przedsiębiorstwie
237020-0469 Przedsiębiorczość
technologiczna
237021-0469 Technology
Entrepreneurship
234080-0469 Zarządzanie
innowacjami w przedsiębiorstwie
Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru
seminarium):
190001 LIC
ST LIC S-N LIC POP
291971 MGR
ST MGR S-N MGR POP
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Innowacje i działalność
badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw. Współpraca przedsiębiorstw z instytucjami
naukowymi. Polityka innowacyjna w Polsce i w krajach wysoko rozwiniętych.
Zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach. Strategie rozwoju i
konkurencji przedsiębiorstw. Transfer wiedzy i osiągnięć naukowych do biznesu.
Tematyka badań własnych:
Zarządzanie innowacjami; zarządzanie własnością
intelektualną; zarządzanie strategiczne; przedsiębiorczość korporacyjna.
Oferta
dydaktyczna:
120591-1028 Competitive Strategies
234791-1028
Managing Research and Development (R&D)
in Transnational Corporations
234790-1028 Zarządzanie
działalnością badawczo-rozwojową (B+R) w korporacjach transnarodowych
222621-1028 Strategic Management
Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru seminarium):
290001 MGR ST MGR S-N MGR POP
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Zarządzanie innowacjami. Biznes międzynarodowy. Zarządzanie strategiczne.
dr hab. Jacek Wysocki
Tematyka badań własnych:
Zarządzanie strategiczne; Metody analizy strategicznej; Przygotowanie i ocena projektów inwestycyjnych; Analizy ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw; Analizy sektorowe i branżowe; Źródła przewagi konkurencyjnej i wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw.
Oferta dydaktyczna:
238420-0644 Strategie
rozwoju przedsiębiorstwa - analiza przypadków
222620-0644 Zarządzanie strategiczne
Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru
seminarium):
190001 LIC
ST LIC S-N LIC POP
290001 MGR
ST MGR S-N MGR POP
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie. Przygotowanie i ocena projektów inwestycyjnych. Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstwa. Zarządzanie innowacjami i strategie innowacji Żródła konkurencyjności przedsiębiorstw Ekologizacja działalności produkcyjnej przedsiębiorstw i inicjatywy ekologizacyjne.