Pracownicy Zakładu Marketingu Wartości
uczestniczyli w realizacji wielu
projektów badawczych. Poniżej zaprezentowane niektóre z nich: :
·
Budowa
wartości dla klienta jako podstawa zarządzania wartością klientów w nowej
gospodarce; (prof. dr hab. B. Dobiegała-Korona)
·
Mikroekonomiczne
warunki funkcjonowania firmy a optymalizacja portfela klientów; (dr T.
Doligalski)
·
Zarządzanie
usługami dla klientów jako szczególna sfera zarządzania wartością
przedsiębiorstwa; (prof. dr hab. B. Dobiegała-Korona, dr S. Sobolewska);
·
Rozwój
relacji z klientami z wykorzystaniem Internetu w kontekście budowy wartości
firmy; (dr T. Doligalski, dr J. Wójcik)
·
Wzrost
niepewności i ryzyka a wybory strategiczne przedsiębiorstw w Polsce, (prof. dr
hab. Piotr Masiukiewicz , pod kier. nauk. prof. E. Mączyńskiej)
·
Migracja
klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse i zagrożenia (prof. dr
hab. B. Dobiegała-Korona);
·
Relacje z
klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości (dr T.
Doligalski):
·
Zrównoważony
rozwój korporacji naftowych: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne (dr
hab. K.Majchrzak);
·
Wpływ zmian
stylu życia konsumentów na migrację kapitału (dr S. Sobolewska);
·
Migracja
kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych (dr J.
Wójcik);
·
Wpływ
reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migracje kapitału (dr T. Dąbrowski);
·
Strategie
rozwoju usług ukierunkowane na wzrost wartości przedsiębiorstwa (wybrane
problemy), (prof. dr hab. B. Dobiegała-Korona, prof. dr hab. P. Masiukiewicz,
dr hab. K. Majchrzak, dr T. Doligalski, dr S. Sobolewska, dr T. Dąbrowski)
·
Zarządzanie
wartością klientów w przedsiębiorstwach w Polsce (badania empiryczne), (prof.
dr hab. B. Dobiegała-Korona, prof. dr hab. P. Masiukiewicz, dr hab. K.
Majchrzak, dr T. Doligalski, dr S. Sobolewska, dr A. Krzepicka, dr J.
Pindakiewicz, dr J. Wójcik, mgr P. Polański)
·
Dopasowanie
strategiczne technologii informacyjnych a budowa wartości przedsiębiorstwa (dr
R. Orzechowski)
·
Nadzór IT
jako kluczowy czynnik efektywnego wykorzystania technologii informacyjnych w
budowie wartości przedsiębiorstwa (dr R. Orzechowski)
·
Migracja
wartości IT: od produktów do usług (dr R. Orzechowski)
·
Koncepcja
cyklu zarządzania wartością IT dla przedsiębiorstwa (dr R. Orzechowski)
·
Nadzór IT a
usługowy model zarządzania IT (dr R. Orzechowski)
·
Nadzór IT
jako element nadzoru korporacyjnego - wpływ na efektywność wykorzystania IT (dr
R. Orzechowski)
·
Nadzór
informacyjny w bankach w Polsce (dr R. Orzechowski)
·
Instytucjonalne
uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej w świetle współczesnych
koncepcji ekonomicznych. Implikacje dla umiędzynarodowienia sfery usług
transportowych (dr W.Budzyński)
The Cultural Origins of Differences in Economic
Development (dr W.Budzyński)