Profil naukowo-dydaktyczny Zakładu
Marketingu Wartości jest ściśle powiązany z potrzebami w zakresie dydaktyki,
praktyki gospodarczej oraz rozwijającej się dyscypliny nauk zarządzania i
marketingu.
Pracownicy Zakładu Marketingu Wartości
prowadzą następujące przedmioty:
Studia dwustopniowe:
- Marketing
[110480-1178] - dr Tomasz Dąbrowski
- Marketing
na rynku instytucjonalnym [230540-1178] - dr Tomasz Dąbrowski
- Nowe
technologie w marketingu [230790-0099] - dr Tymoteusz Doligalski
- Strategie
marketingowe [231430-1178] - dr Tomasz Dąbrowski
- Public Relations
[240940-0336] - dr hab. prof. ndzw. Katarzyna Majchrzak
- Zarządzanie
reputacją przedsiębiorstwa [137230-1178]- dr hab. prof. ndzw. Katarzyna
Majchrzak, dr Tomasz Dąbrowski
- Zarządzanie
wartością klienta [234760-0336] - dr hab. prof. ndzw. Katarzyna Majchrzak
- Etyka w
biznesie [222160-0336] – dr hab., prof. ndzw. Katarzyna Majchrzak
- Warsztaty
z zastosowania narzędzi finansowych w marketingu [238800-1178] dr Tomasz
Dąbrowski
- Biznesplan
(e-learning) [121049-0160] - dr Remigiusz Orzechowski
- Efektywne
zarządzanie IT w przedsiębiorstwie [224380-0160] - dr Remigiusz
Orzechowski
- Efektywne
zarządzanie IT w przedsiębiorstwie (e-learning) [224389-0160] - dr
Remigiusz Orzechowski
- Effective IT Management
in Corporate [224381-0160] - dr Remigiusz Orzechowski
- IT in Business Strategy
[132211-0160] - dr Remigiusz Orzechowski
- IT w
strategii przedsiębiorstwa [132210-0160] - dr Remigiusz Orzechowski
- Zarządzanie
usługami IT [235360-0160] - dr Remigiusz Orzechowski
- Techniki
reklamy [136069-0048] - dr Wojciech Budzyński
- Negocjowanie
i zawieranie umów z partnerem handlowym [236279-0048] - Wojciech Budzyński
- Nowoczesne
metody budowania wizerunku firmy i marki [236289 - 0048] - Wojciech
Budzyński
Studia podyplomowe prowadzone przez pracowników Zakładu Marketingu Wartości
Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie (18 edycji)
Kierownik – prof. dr hab. Andrzej Herman; Sekretarz naukowy – dr Remigiusz
Orzechowski