Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Mierniki tworzenia wartości w sprawozdaniach zintegrow......

2019-12-31 kategoria: badania statutowe 

​Celem badania była analiza sposobu prezentacji tworzenia wartości przez polskie przedsiębiorstwa notowane na GPW, sporządzające sprawozdania zintegrowane oraz wykorzystujące mierniki finansowe i niefinansowe, tzw. kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators – KPI). Na grupie badawczej obejmującej kilkanaście przedsiębiorstw, które sporządzały sprawozdania za lata 2015-2018, porównano opis procesu tworzenia wartości, dobór wskaźników finansowych i niefinansowych, adekwatność wskaźników dla prezentacji tworzenia wartości oraz zmiany w doborze wskaźników występujące w kolejnych latach.

Autor (autorzy): 

Dr Katarzyna Kobiela-Pionnier – kierownik badania

Prof. dr hab. Anna Karmańska 

Badanie statutowe 2019


Archiwum

 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.