Szanowni Państwo,
W Szkole
Głównej Handlowej rozpoczynamy, a praktycznie kontynuujemy cykl seminariów Nauka-Praktyce Praktyka-Nauce Badania
marketingowe.
Seminarium pt. Trendy a marketing odbędzie się 15 października 2015 roku, w godzinach 9.50-13.20,
w gmachu C aula I.
Prelegenci:
Trendy są trendy – dr Piotr Łukasiewicz – Brand
Planning Director Zespół Obsidian Millward Brown
Czas spojrzeć na rodzinę
świeżym okiem! - dr
Barbara Frątczak-Rudnicka, Konsultantka ds. badań w firmie 4P research mix
Trendy są trendy - mnożą się portale
trendspottingowe, powstają think-tanki, które wskazują na zmiany. Jednocześnie
zmienia się rola trendów w marketingu. Tradycyjna zamykała się w formule:
Powiedzcie mi co będzie za 5 lat, a ja zbriefuję dział rozwoju i
dostosuję wolumen produkcji. Była to domena liczbowych ekstrapolacji, a
trend obrazowano przez krzywą statystyczną. Teraz akcent przesuwa się w stronę
bardziej miękkiego, kulturowo ugruntowanego rozumienia trendów. Dla
współczesnych marketerów praca z trendami pełni podobną funkcję co poszukiwanie
ciekawych insightów, które otwierają nowe ścieżki dla planowania marek, linii
produktowych oraz ich komunikacji. O przykładach tak rozumianych trendów w
stylu życia i w marketingu oraz o sposobach pracy z trendami opowie dr Piotr
Łukasiewicz.
Czas spojrzeć na rodzinę
świeżym okiem! – to,
że rodzina jest ważna, każdy wie. Jej ranga w hierarchii wartości niezmiennie
pozostaje wysoka. Tylko, że rodziny coraz częściej są „jakieś inne”. Ich
członkowie występują w starych i w zupełnie nowych rolach. A wszyscy występują
w rolach konsumentów. Zidentyfikowanych zostało 15 trendów w życiu
współczesnych rodzin – trendów, które zmieniają ich oblicza. O zmianach w
sytuacji rodzin i trzech wybranych trendach oraz ich implikacjach dla
marketingu opowie dr Barbara Frątczak-Rudnicka.
W
imieniu Organizatorów serdeczne zaprasza
prof. dr hab. Anna Dąbrowska
Kolegium Zarządzania i Finansów
Instytut Zarządzania