Szanowni Państwo,
19 listopada 2015 roku w Szkole Głównej Handlowej odbędzie się seminarium z cyklu Nauka-Praktyce. Praktyka-Nauce Badania marketingowe, pt. Przegląd pomiarów neuromarketingowych. Teoretyczne podstawy oraz wykorzystanie w praktyce, w godzinach 9.50 - 13.20 w gmachu C sala Ib.
Prelegenci:
Beata Pawłowska
Współtwórca metodologii pierwszego w Polsce projektu neuromarketingowego. Obecnie współwłaściciel firmy Neuroidea. Głównym obszarem jej zainteresowań jest zachowanie konsumenta i jego spontaniczne reakcje emocjonalne na przekaz marketingowy. W pracy projektuje, rozwija, analizuje, opisuje oraz prezentuje badania wykorzystujące pomiary biometryczne.
Jacek Kowalski
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uzyskał również tytuł MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w: Young&Rubicam i TBWA. Z badaniami związany od 2006 roku. Jest założycielem firmy Neuroidea.
Na seminarium Prelegenci przybliżą metodologie pomiarów biometrycznych. Pokażą czym różnią się poszczególne metody i do czego można je wykorzystywać w praktyce. Zaprezentują również wyniki badań aktualnych kampanii reklamowy i przedstawią jak można weryfikować działanie bodźców marketingowych oraz jakie zabiegi w reklamach działają pozytywnie, a jakie zniechęcają konsumenta do zakupu.
Serdecznie zapraszamy
prof. dr hab. Anna Dąbrowska Arkadiusz Wódkowski
Kolegium Zarządzania i Finansów Polskie Towarzystwo Badaczy
Instytut Zarządzania Rynku i Opinii