11-13 maja 2016 roku w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą odbędzie się Konferencja Naukowa „Przedsiębiorstwo inteligentne” organizowania przez Instytut Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Celem konferencji jest wymiana poglądów na temat przedsiębiorstwa inteligentnego oraz prezentacja wyników badań w tym zakresie.
Zakres tematyczny konferencji obejmuje pięć podstawowych obszarów:
- Sposób pomiaru i analizy inteligencji organizacyjnej.
- Proces budowania i funkcjonowania przedsiębiorstwa inteligentnego.
- Specyfika strategii i modeli biznesowych przedsiębiorstwa inteligentnego.
- Rozwiązania strukturalne w przedsiębiorstwie inteligentnym- struktury wewnętrzne, powiązania sieciowe i koopetycyjne.
- Kultura organizacyjna i ludzie w przedsiębiorstwie inteligentnym.
W programie Konferencji zaplanowano sześć sesji wystąpień:
- „Przedsiębiorstwo inteligentne – teoria i praktyka” - środa 16.00-18.00
- „Źródła inteligencji przedsiębiorstwa” - środa 18.30-20.00
- „Wiedza i kompetencje jako podstawa organizacji inteligentnej” - czwartek 9.00-10.30
- „Strategiczne zachowania przedsiębiorstw inteligentnych” - czwartek 9.00-10.30
- „Inteligencja organizacji – ujęcie operacyjne” - czwartek 9.00-10.30
- „Zarządzanie przedsiębiorstwem inteligentnym” - czwartek 11.15-12.45
Informacje organizacyjne
Sekretariat konferencji będzie mieścił się przy recepcji hotelowej (
informacja o hotelu.PDF) i będzie do dyspozycji uczestników w dniu przyjazdu w godzinach od 14.30 do 20.00 oraz podczas każdego dnia trwania konferencji. Po przybyciu na miejsce uczestnicy otrzymają informacje dotyczące pobytu oraz materiały konferencyjne.
W programie konferencji zostały przewidziane imprezy towarzyszące, w tym do wyboru wycieczka po Kazimierzu „Śladami Jana Koszczyca Witkiewicza” (Jan Koszczyc Witkiewicz architekt kampusu SGH i obiektów w okolicach Kazimierza Dolnego) lub gra miejska „
Kupcy i zbójnicy.pdf”. O szczegółach programu rekreacyjnego uczestnicy zostaną poinformowanie na miejscu podczas rejestracji.
Uczestnicy mają prawo do nieodpłatnego korzystania z parkingu oraz basenu mieszczącego się w kompleksie hotelowym.