Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy :

Aleksandra Stanek

KZiF - Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem - Skład osobowy
 

 Aleksandra Stanek-Kowalczyk

 

Zainteresowania badawcze:

·         Społeczna odpowiedzialność biznesu

  • ·        Zrównoważony rozwój
  • ·        Zrównoważone modele biznesowe (sustainable business models)
  • ·        Odpowiedzialna sprzedaż
  • ·        Zrównoważone finanse (sustainable finance)


 

Konsultacje:

Po wcześniejszym ustaleniu terminu: aleksandra.stanek-kowalczyk@sgh.waw.pl


 

 

Publikacje:

L.P.

Tytuł artykułu/ rozdziału publikacji

Tytuł publikacji

Wydawnictwo

Rok wydania

1

Factors affecting the scope of data disclosed in corporate non financial data reports

Factors affecting the scope of non financial data disclosed in corporate non financial data reports

Praca doktorska

2019

2

s  and Information Users in the non-financial data reports published  by financial institutions i

n Poland

Maki

ng a difference. CSR Tren

ds II

Centrum Strategii i Rozwoju

Impact

Nr ISBN 978-83-932160-7-9

2015

3

Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu. Definicje i standardy a świadomość polskich firm

Odpowiedzialne zarządzanie. Wybrane aspekty.

Wydawnictwo Studio Emka

Nr ISBN: 978-83-62304-58-5

2012

4

Odpowiedzialność firm sektora mediów w świetle koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu

Pomiędzy wolnością a odpowiedzialnością. Problemy współczesnych mediów (tom I)

Wydawnictwo naukowe Scriptorum

Nr ISBN: 978-83-62625-33-8

2012

5

Warunki sprawnej współpracy przedsiębiorstw i organizacji społecznych”

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 5 (1205)

Nr ISSN: 1899-3192

2009

6

Responsible education of managers at the universities in Kraków”

Responsible Management Educa

tion

Wydawnictwa akademickie i profesjonalne

3

2008

7

Rola kodeksów etycznych w zarządzaniu relacjami z pracownikami

Rola przedsiębiorczości
w gospodarce opartej na wiedzy

Przedsiębiorczość – Edukacja nr 4

Nr ISSN: 2083-3296

2008

8

Przywództwo

Podstawy zarządzania. Materiały do ćwiczeń

Wydawnictwo PWSZ w Oświęcimiu

Nr ISBN 978-83-925310-3-6

2007

9

Zarządzanie marketingiem

Podstawy zarządzania. Materiały do ćwiczeń

Wydawnictwo PWSZ w Oświęcimiu

Nr ISBN 978-83-925310-3-6

2007

10

Zarządzanie komunikacją

Podstawy zarządzania. Materiały do ćwiczeń

Wydawnictwo PWSZ w Oświęcimiu

Nr ISBN 978-83-925310-3-6

2007