|
2020 rok
- Społeczna odpowiedzialność konsumenta w dobie pandemii w Polsce i wybranych krajach UE. Implikacje dla Polski - kierownik badania prof. dr hab. Anna Dąbrowska
- Modele odpowiedzialnych zachowań młodych konsumentów w czasach kryzysu - perspektywa międzynarodowa - kierownik badania dr hab. prof. SGH Rafał Kasprzak
2019 rok
- Zachowania osób starszych (60+) na rynku e-usług - kierownik badania prof. dr hab. Anna Dąbrowska
- Modele biznesowe w sektorze kreatywnym - kierownik badania dr hab. prof. SGH Rafał Kasprzak
2018 rok
- Potrzeby usługowe osób starszych 60+ w warunkach przemian demograficznych w Polsce - kierownik badania prof. dr hab. Anna Dąbrowska
- Przemysły kreaatywne w latach 2009 - 2016 w Polsce i wybranych metropoliach - kierownik badania dr hab. prof. SGH Rafał Kasprzak
2017 rok
2016 rok
2015 rok
- Zmiany zachowań polskich gospodarstw domowych pod wpływem kryzysu. Etap II "Gospodarstwa miejskie - badania empiryczne" - kierownik badania prof. dr. hab. Bogdan Mróz
2014 rok- Zmiany zachowań gospodarstw domowych pod wpływem kryzysu- kierownik badania prof. zw. dr. hab. Teresa Słaby
- Działania marketingowe firm usługowych (II etap) - kierownik badania prof. dr. hab. Anna Dąbrowska
Rok 2013
Działania marketingowe firm usługowych, Kierownik badania: dr hab. prof. SGH Anna Dąbrowska
Piractwo jako forma szarej strefy - przyczyny, uwarunkowania, formy wystepowania, Kierownik badania: dr hab. prof. SGH Bogdan Mróz
Przemysły kreatywne w rozwoju gospodarczym miasta stołecznego Warszawy (ujęcie regionalne), Kierownik badania: dr Rafał Kasprzak
Rok 2012
Organizacje pozarządowe jako dostarczyciele usług społecznych. Kierownik badania: dr hab. prof. SGH Mirosława Janoś-Kresło
Konsumenci w "strefie cienia". Rola gospodarki nieoficjalnej w zaspokajaniu potrzeb polkich konsumentów. Kieronik badania: dr hab. prof. SGH Bogdan Mróz
Badanie ekonomicznego oddziaływania instytucji kultury - Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie, Kierownik badania: dr Rafał Kasprzak
Rok 2011
Posiadanie rzeczy materialnych a jakość życia w wybranych grupach społecznych, Cz.I - 2011,część II - 2012, Kierownik badania: prof. dr hab. Teresa Słaby
Zachowania ekonomiczne kształtującej się klasy wyższej w Polsce, Kierownik badania: dr hab. prof. SGH Małgorzata Bombol
Ochrona konsumenta na rynku usług finansowych - rozwiązania polskie i Unii Europejskiej, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Anna Dąbrowska
Ochrona konsumenta na rynku usług telekomunikacyjnych - rozwiązania polskie i Unii Europejskiej, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Mirosława Janoś-Kresło
Konkurenci w strefie cienia. Rola gospodarki nieformalnej w zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Bogdan Mróz
Kapitał relacji małych i średnich przedsiębiorstw w kontekście wykorzystania funduszy UE na budowanie klasterów, Kierownik badania: dr Rafał Kasprzak
Rok 2010
Organizacje non-profit na rynku usług, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Mirosława Janoś – Kresło
Liberalizacja rynku usług - szanse i zagrożenia dla potrzeb usługodawców - etap II, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Anna Dąbrowska
Procesy indywidualizacji i naśladownictwa wzorów konsumpcji w zachowaniach polskich konsumentów, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Bogdan Mróz
Instytucjonalne wsparcie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce, Kierownik badania: dr Rafał Kasprzak
Liberalizacja rynku usług - szanse i zagrożenia dla potrzeb usługodawców, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Anna Dąbrowska
Design a tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Bogdan Mróz
Rok 2009
Nowoczesne usługi skierowane do osób starszych w Polsce - stan, perspektywy - etap I, Kierownik badania: prof. dr hab. Teresa Słaby
Rok 2007
Konsument a strategie biznesowe firm XXI wieku, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Bogdan Mróz
Zachowanie konsumentów na rynku usług, Kierownik badania: dr Anna Dąbrowska
Rok 2006
Zachowanie konsumentów na rynku usług, Kierownik badania: dr Anna Dąbrowska
Konsument w strategiach przedsiębiorstw - nowe tendencje i wyzwania (w świetle badań) - etap II, Kierownik badania: dr hab. prof SGH Bogdan Mróz
Rok 2005
Modele zachowań konsumpcyjnych w czasie wolnym, Kierownik badania: prof. dr hab. Teresa Słaby
Konsument w strategiach przedsiębiorstw - nowe tendencje i wyzwania (w świetle badań) - etap I, Kierownik badania: prof. dr hab. Bogdan Mróz
Rok 2004
Model konsumpcji polskich gospodarstw domowych na początku lat 2000 - etap II, Kierownik badania: dr Anna Dąbrowska
Rok 2003
Model konsumpcji polskich gospodarstw domowych na początku lat 2000 - etap I, Kierownik badania: dr Anna Dąbrowska
Rok 2002
Polski konsument wobec wyzwań rynkowych u progu XXI wieku - etap II, Kierownik badania: dr Anna Dąbrowska
|
|
|
|
|
|
|
|