Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy :

Bogdan Mróz

KZiF - Katedra Poziomu Życia i Konsumpcji - Skład osobowy
 

 prof. dr hab. Bogdan Mróz

 

Tytuł naukowy: Profesor

Rok przyznania tytułu: 2014

Tytuł naukowy: Doktor Habilitowany 

Rok przyznania tytułu: 2003 

Profesor w Katedrze Badań Zachowań Konsumentów 

Reprezentowana dziedzina, dyscyplina naukowa:

  • Ekonomia, 
  • Konsumpcja, 
  • Marketing, 
  • Lobbing, 
  • Gospodarka nieoficjalna 

Przeprowadzone przewody doktorskie:​

1. Agata Głodek, Zachowania konsumentów na rynku usług bancassurance w Polsce.Rozprawa doktorska A. Głodek zdobyła nagrodę specjalną Związku Banków Polskich w 2008r. w konkursie na najlepsze prace magisterskie i doktorskie z dziedziny bankowości oraz wyróżnienie w 2009r. w XI edycji konkursu Fundacji Warty i Kredyt Banku na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w kategorii bancassurance.

2. Eliza Sułkiewicz, Zachowania konsumentów "trzeciego wieku" na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych (na przykładzie województwa mazowieckiego). 

3. Zenon Pokojski, Lobbing organizacji pozarządowych w Polsce. 

4. Mariola Szewczyk-Jarocka, Szara strefa w branży budowlanej w Polsce. 

5. Marzena Feldy, Zachowania konsumenckie młodych kobiet i mężczyzn w sklepach internetowych. Rozprawa doktorska została uznana przez recenzentów za wyróżniającą; w zmodyfikowanej wersji została opublikowana przez Oficynę Wolters Kluwer Business (por. M. Feldy, Sklepy internetowe. Jak złowić w sieci e-konsumentki i e-konsumentów, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012). Książka dr Marzeny Feldy osiągnęła duży sukces sprzedażowy i w maju 2013r. zdobyła drugą nagrodę w konkursie „Economicus” Dziennika Gazety Prawnej w kategorii poradniki ekonomiczno-biznesowe. 

6. Mariusz Sokołek, Sposoby ograniczania szarej strefy w Polsce w opinii przedsiębiorców i pracowników urzędów skarbowych.

7. Anna Kuberacka, Współuczestnictwo młodych konsumentów w tworzeniu innowacji produktowych w Polsce.

8. Tomasz Hassa, Zachowania przedstawicieli pokolenia Y na rynku bankowych usług detalicznych w Polsce (rozprawa uznana przez recenzentów za wyróżniającą).

9. Marta Sadowska, Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej w Polsce.

10. Mateusz Grzesiak, Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA. 

11. Barbara Grabiwoda, Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez przedstawicieli pokolenia Z na rynku polskim (praca rekomendowana przez recenzentów do publikacji ze względu na wysokie walory naukowe oraz wyróżniona przez Radę Kolegium Zarządzania i Finansów SGH)​