Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Katedra Rynku, Marketingu i Jakości :

Badania Naukowe

Katedra Rynku, Marketingu i Jakości
 

 Działalność naukowa

 

Katedra Rynku, Marketingu i Jakości prowadzi działalność naukową w ramach badań własnych i badań statutowych, a także działalność związaną z kształceniem kadr naukowych.

Zainteresowania naukowe pracowników koncentrują się przede wszystkim wokół problematyki: 

  • marketingu (dotyczą m.in.: istoty marketingu, orientacji rynkowej, strategii marketingowych, efektywności marketingu, zachowań nabywców, badań marketingowych, marketingu w działalności organizacji niekomercyjnych, elementów marketingu-mix),

  • funkcjonowania rynku (dotyczą m.in.: monopolu i konkurencji).

W latach 2005-2008 Katedra realizowała projekt badawczy (grant) pt. „Koszty i efekty działań marketingowych".

Poza tym, w ostatnich latach pracownicy Katedry Rynku, Marketingu i Jakości prowadzili wiele badań własnych i statutowych.

 
 
 

 Wydarzenia