Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Badania statutowe

 

​W ostatnich latach w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości były prowadzone badania statutowe nt.:

  • "Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego" (2016)

  • "Postawy konsumentów wobec marek należących do producentów i marek należących do pośredników handlowych" (dr hab., prof. SGH Teresa Taranko, dr hab., prof. SGH Radosław Baran, dr Beata Marciniak​, 2015)

  • "Uwarunkowania prawne działań marketingowych w zakresie produktu, dystrybucji i cen" (2014)

  • "Uwarunkowania prawne badań marketingowych i komunikacji marketingowej" (2013)

  • Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw a marketing" (2011 r. i 2012 r.),

  • Zależności między rynkiem, konkurencją a marketingiem" - etap II (2010 r.),

  • Zależności między rynkiem, konkurencją a marketingiem" (2009 r.),

  • Kierunki ewolucji marketingu w warunkach rozwoju konkurencji na rynku" (2008 r.),

  • Kierunki ewolucji marketingu w warunkach rozwoju konkurencji” (2006 r. i 2007 r.),

  • Wpływ czynników wewnętrznych i otoczenia przedsiębiorstw na efektywność marketingu” (2005 r.),

  • Zdolność marketingowa polskich przedsiębiorstw w warunkach procesów integracyjnych w Europie” (2004 r.),

  • Efektywność marketingu w warunkach przemian rynkowych w Polsce” (2003 r.),

  • Dylematy działalności marketingowej przedsiębiorstw w warunkach konkurencyjnego rynku” (2002 r.),

  • Kierunki rozwoju rynku i marketingu jako czynników wzrostu efektywności gospodarowania” (2001 r.),

  • Marketingowy mechanizm integracji postępowania uczestników rynku jako czynnik wzrostu efektywności gospodarowania” (2000 r.).