Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 dr Beata Marciniak

 

Wykształcenie i stopnie naukowe:

2014 - magister psychologii, Uniwersytet SWPS
2007 - doktor, Szkoła Główna Handlowa
1997 - magister, Szkoła Główna Handlowa

Przedmioty nauczane w SGH:

  • Badania marketingowe
  • Jakościowe badania marketingowe

Zainteresowania badawcze:

  • Jakościowe i ilociowe metody badań rynkowych
  • Metody eksperymentaln\e w badaniach społecznych i rynkowych
  • Psychologia społeczna
Wybrane publikacje:
  • B. Marciniak, Uregulowania obligatoryjne dotyczące badań marketingowych [w:] Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce, praca zbiorowa pod red. Teresy Taranko, Wolters Kluwer 2015
  • B. Marciniak, Uregulowania fakultatywne dotyczące badań marketingowych [w:] Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce, praca zbiorowa pod red. Teresy Taranko, Wolters Kluwer 2015
  • B. Marciniak, Zakres i źródła uregulowań działań marketingowych [w:] Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce, praca zbiorowa pod red. Teresy Taranko, Wolters Kluwer 2015
  • B. Marciniak, Ochrona niematerialnych zasobów przedsiębiorstw jako przesłanka uregulowań w zakresie działań marketingowych [w:] Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce, praca zbiorowa pod red. Teresy Taranko, Wolters Kluwer 2015
  • Marketing. Koncepcja skutecznych działań, praca zbiorowa pod red. Lechosława Garbarskiego, PWE, Warszawa 2011 (współautor)
  • B. Marciniak, Badania etnograficzne jako źródło antycypacji zachowań nabywców [w:] Badania marketingowe - nowe wyzwania oraz skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2000
  • Koszty i efekty działań marketingowych, praca zbiorowa pod red. Lechosława Garbarskiego, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2008 (współautor)
  • B. Marciniak, Rynki wzrostowe i dojrzałe, „Marketing i Rynek", nr 7/2006
  • B. Marciniak, Modele badania potrzeb informacyjnych przedsiębiorstw, „Marketing i Rynek", nr 6/2005