Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 DR WOJCIECH TRZEBIŃSKI

 
Wykształcenie i stopnie naukowe:

201​4 - doktor, Szkoła Główna Handlowa
2002 - magister, Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania badawcze: postawy i zachowania klientów wobec organizacji, w tym uwarunkowania spostrzegania jakości usług, doświadczenie klienta, satysfakcja, lojalność oraz ocena reputacji marki, zarządzanie jakością usług, customer experience management, klientocentryczność organizacji, kompleksowy wpływ organizacji na klienta (w tym: znaczenie dobrostanu psychicznego klienta), zastosowanie metod statystyki wielowymiarowej i data mining w badaniach postaw i zachowań konsumenckich oraz segmentacji​

Wybrane publikacje:
  • ​Wojciech Trzebiński, Customer Attitudes towards the Functional Service Quality and Neuroticism - based on an Example of Educational Service, International Academic Research Journal of Business and Management, Vol. 4, Issue 3, 2015
  • Wojciech Trzebiński, Spostrzeganie jakości funkcjonalnej usługi edukacyjnej dostarczanej studentom na uczelni (na podstawie badań studentów I roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie), Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, Zeszyt Naukowy nr 125, 2013