Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Entrepreneurial Marketing and International New Ventures

2020-05-12 kategoria: informacja 

​Zachęcamy do zapoznania się z monografią opublikowaną przez wydawnictwo Routledge/Taylor&Francis pt. „Entrepreneurial Marketing and International New Ventures” pod redakcją dr hab. prof. SGH Izabeli Kowalik. Książka jest owocem grantu badawczego Opus, a pracownicy Katedry Marketingu Międzynarodowego KGŚ SGH są współautorami rozdziałów. Poniżej link do e-booka:

https://www.taylorfrancis.com/books/e/9781003034261​



9781003034261.jpg


 

Archiwum

 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.